Veelgestelde vragen
Waar kunnen wij jou mee helpen?
Levering en verzending
De verzending is kosteloos binnen Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Spanje wanneer je boven de €50,- besteld! Bestel je voor minder dan €50,- euro dan betaal je een kleine vergoeding van €4,95.
Wij hanteren een levertijd van 1-2 werkdagen. Voor 10:00 uur besteld is dezelfde dag nog verzonden!
Als het pakket ons magazijn nog niet verlaten heeft, dan is het mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Meldt dit zo snel mogelijk bij ons klantenserviceteam. Zorg ervoor dat je de bestelgegevens bij de hand hebt. Samen zullen we zoeken naar een passende oplossing voor jouw bestelling!
Retourneren
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen gratis in Nederland de bestelling te ruilen of te retourneren. Dit is mogelijk zonder opgave van reden. Gebruik hiervoor de onderstaande link: https://www.directlampen.nl/retourneren/. Indien mogelijk graag terug sturen in de originele verpakking.
Je kunt jouw bestelling retourmelden via de onderstaande link: https://www.directlampen.nl/retourneren/. Zodra je dit formulier hebt ingevuld, wordt er automatisch een retourlabel gegenereerd. Deze dien je uit te printen en op de verpakking te plakken die gratis in Nederland retour gaat. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Het pakket kan je afgegeven bij ieder PostNL, DPD, Homerr of DHL servicepunt in Nederland/België. Bewaar het verzendbewijs goed. Na ontvangst van de zending, behandelen wij deze op de retourafdeling. Nadat het teruggestuurde pakket gecontroleerd en verwerkt is, sturen we een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.
Ja, dat kan! Zolang het pakket nog niet is verstuurd, is er niets aan de hand. Het is niet verplicht om het retouretiket te gebruiken. De betalingsverplichting blijft dan natuurlijk wel staan.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Bij ieder PostNL, DPD, Homerr of DHL servicepunt in Nederland kunnen artikelen worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Deze dient dus ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden.
Als we de retourzending hebben ontvangen op onze retourafdeling, wordt het artikel gecontroleerd. Het zal na verwerking maximaal 72 uur (2 à 3 werkdagen) duren, voordat je het aankoopbedrag ontvangt.
Als we de retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en verwerkt. Nadat de retourzending behandelt is, sturen wij een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.
Heel vervelend! Neem direct contact op met ons per e-mail of telefoon. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Tip: houdt het bestelnummer bij de hand, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.
Klik hier om (een deel van) jouw bestelling retour te melden.
Bestellen en betalen
Bij het kiezen van de gewenste lamp(en) stop je het product in je winkelmandje. Uitgeshopt? Ga dan naar de winkelwagen om verder te gaan met het plaatsen van de bestelling. In de winkelmand kan je eventueel kiezen voor een bijpassende lichtbron en daarna klik je op ‘’verder naar bestellen’’. In het volgende scherm vul je jouw gegevens in, kies je de verzendwijze en de gewenste betaalwijze. Tot slot klik je op ‘’plaats bestelling’’ en de bestelling is vervolgens definitief. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail van de bestelling. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ons team staat altijd klaar voor jou en helpt je graag verder in het bestelproces!
Het is mogelijk om te betalen op de volgende manieren:
- iDeal
- MisterCash
- Mastercard
- VISA
- Achteraf betalen met Klarna
- Paypal
Hoe lang de verwerking van de betaling duurt is afhankelijk van de gekozen betaalwijze. Bij iDEAL, achteraf betalen en Creditcard betalingen wordt de betaling vrijwel direct verwerkt. Via PayPal wordt het openstaande bedrag in rekening gebracht van het account, zodra je de bestelling in ontvangst genomen hebt. Bij vooruitbetaling is de betalingsverwerkingstijd 2 tot 3 dagen.
Als je achteraf betaalt, ontvang je de bestelling zo snel mogelijk. Vervolgens zal je een e-mail ontvangen met daarin de factuur van de bestelling. De factuur moet worden voldaan binnen 14 dagen na ontvangst van de e-mail.
Geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice per e-mail of telefoon. Houd je bestelnummer bij de hand, zodat we je direct van dienst kunnen zijn. Vervolgens zullen we de factuur zo snel mogelijk versturen naar jouw e-mail.
Showroom
Bel ons even op (0318-561160). Dan kunnen we de lamp makkelijk naar de showroom laten komen.
Mocht je willen weten of de lamp aanwezig is in de showroom, dan adviseren we je om even contact op te nemen met de winkel. Je kunt hen bereiken onder dit telefoonnummer: 0318 – 56 11 60.
Contact
Per mail zijn we bereikbaar op info@directlampen.nl.
Voor al jouw vragen over lampen of bestellingen zijn wij telefonisch bereikbaar op 055 – 203 22 78. Onze telefonische klantenservice is van maandag tot en met donderdag geopend van 09:00 – 12:30 uur, en van 13:30 – 17:00 uur. Voor vrijdag geldt van 09:00 – 12:30 uur en van 13:30 – 14:30 uur.
Een lamp besteld in onze showroom en toch nog een vraag over jouw bestelling? Heel begrijpelijk! Je kunt onze showroom bereiken op 0318-561160.